این همراهی 2 ساله شد

این همراهی 2 ساله شد

پیوند آزادی
06 مهر 1399

همه چیز از یک ایده شروع شد. ایده‌ای که بر اساس درخواست‌های کاربران عزیز نیوزهاب جرقه خورد و توسط تیم پویارسانه پروبال گرفت و در نهایت در مهر ماه 1397 متولد شد.

نیوزباکس متولد شد تا فاصله میان برندها و مشتریان را پر کند و یک مفهوم انسانی را برای شعار خود انتخاب کرد: «شنیدن» و هدفش این بود که با شنیدن شبکه‌های اجتماعی، گوش شنوایی برای برندها و کسب‌وکارها باشد.

برای ما مهرماه مانند یک نقطه شروع است و فرصت خوبی است تا به مسیر طی شده نگاهی بیندازیم، تجربیات آموخته را مرور کنیم و ببینیم آیا تیک همه‌ی هدف‌هایمان را زده‌ایم؟

نگاهی به مسیری که در این دو سال در کنار شما پیمودیم

7 مهر ماه 97 اولین پنل کاربری نیوزباکس ساخته شد و تا امروز بیش از 1300 کاربر در نیوزباکس ثبت‌نام کرده‌اند و توانسته‌اند با کمک آن صدای مشتریان خود را بهتر بشنوند.

نیوزباکس هم در این مدت تمام توجه و تمرکزش را به کار برده تا نیازهای شما کاربران عزیز را بشنود و بر اساس بازخوردها و نظراتتان، تجربه بهتری را برایتان رقم بزند، مانند:

در یکسال گذشته بیش از 2000 کلمه کلیدی توسط کاربران تعریف شده‌ که نیوزباکس بر اساس آن‌ها، بیش از 32.000.000 محتوا در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها پایش کرده است.

آمار یک سال گذشته نیوزباکس

تعداد محتوای پایش شده در یک سال گذشته

قدردان شما هستیم

اما شما مشتریان عزیز که مهم‌ترین دارایی‌های نیوزباکس هستید و با همراهی شماست که نیوزباکس توانسته این مسیر را بپیماید. قدردان شما هستیم و به این همراهی می‌بالیم.

نیوزباکس تاکنون مفتخر به همراهی بیش از 300 سازمان و کسب‌وکار دولتی و خصوصی بوده است. به رسم قدردانی تعدادی از مشتریان وفادار نیوزباکس را معرفی می‌کنیم:

اعتماد شما را پاس می‌داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نیوزباکس را بر اساس نیاز‌های شما بهبود دهیم.