حضور مؤثر و تثبیت جایگاه

امروزه با افزایش چشمگیر رسانه‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی، لزوم آگاهی از محیط پیرامون حوزه فعالیت بیشتر از پیش احساس شده و بررسی نظرات و بازخورد‌های مخاطبان و مشتریان امری ضروری تلقی می‌گردد. مثلا باید از جایگاه و موقعیت فعلی مجموعه با خبر بود، رقبا را شناسایی کرد، بازار هدف را مورد بررسی قرار داد و … تا برای ادامه فعالیت و یک موفقیت جریان‌ساز آماده بود.

نیوزهاب با آگاهی‌بخشی در مورد روند حرکت بازارهای هدف، سازمان یا برند شما را در مواجهه با فرصت‌ها یا تهدیدهای رسانه‌ای در مسیر مناسب قرار می‌دهد.

بازار هدف

شناسایی بازار هدف جزو اولین مراحل هر کسب و کاری است. با بررسی و تحلیل اخبار و رویداد های مرتبط می‌توانید از شرایط و نوسانات بازار هدف در هر بازه زمانی مطلع باشید. این مورد شما را در فرآیندهای تدوین تصمیمات استراتژیک پیش‌رو یاری می‌دهد.

تحلیل رقبا

مشاهده، نظارت، تجزیه و تحلیل رقبا، محصولات و خدماتشان، یکی از موارد حائز اهمیت در هر مجموعه‌ای است. از امتیازات ویژه این‌کار، می‌توان به عدم تکرار تجربیات ناموفق و تلخ آن‌ها اشاره کرد. به علاوه شما با تحلیل رقبا، در تدوین استراتژی‌های رقابتی، خلاق و قدرتمند ظاهر می‌شوید.

دریافت بازخورد از مشتریان

پس از ارائه محصولات و خدمات، باید از نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان با خبر شد. مشتریان کسانی هستند که از ارزشی که توسط شما ایجاد شده استفاده می‌کنند و بر حسب بازخوردی که ارائه می دهند می توانند به طرفداران و حامیان برندتان تبدیل شوند؛ و این یکی از منابع ارزشمند هر بیزینس است. با این کار می‌توان عوامل تاثیرگذار در بهبود یا ضعف شرایط را شناسایی کرد و از آن بهره برد. بازخوردها را می توان از بررسی تعاملات افراد در رسانه‌های ارتباطی و شبکه‌های مجازی بدست آورد.

تصمیم برای محصول آینده (تدوین استراتژی)

با آگاهی و تحلیل محیط پیرامون، بازار هدف، رقبا و دریافت بازخورد از مشتریان، می توان در استراتژی‌های تصمیم‌گیری و تدوین استراتژی‌های پیش‌رو برای آینده محصول بهبود مستمر ایجاد کرد.

استراتژی مطلوب و کاربردی در جهت تکمیل محصولات و یا ارائه خدمات جدید، می‌تواند وجه تمایز خوبی بین شما و رقبایتان باشد.

همکاری نیوزهاب با شما

شرکت‌های خصوصی با چالش‌های مختلفی روبرو هستند. نیوزهاب با ابزارها و راهکارهای خود موقعیت شرکت، برند و محصولات را به مدیران عالی نمایان کند. این مهم، مدیران را در جهت اخذ تصمیمات حیاتی در جهت بهبود جایگاه برند و محصولات یاری خواهد داد.