12 سال با نیوزهاب

۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی است. این روز گره خورده با تولد نیوزهاب. سامانه‌ای که آن را در سال 1388 با هدف برطرف کردن نیاز کارشناسان و مدیران روابط عمومی به آگاهی از اخبار طراحی کردیم و در اردیبهشت 1389، به عنوان اولین نرم‌افزار پایش و تحلیل روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی، به بازار معرفی کردیم.

طی این سال‌ها همگام با انتظارات و درخواست‌های اهالی روابط عمومی رشد کردیم و ویژگی‌های زیادی را به نیوزهاب اضافه کردیم. ویژگی‌هایی مانند: سرویس کیوسک دیجیتال، سامانه اشتراک‌گذاری بولتن، سامانه پایش شبکه‌های اجتماعی، نمودارهای تحلیل محتوا، خبررسان پیامکی و تلگرامی و سرویس پخش زنده.

در جشنواره‌های مختلفی هم مورد تقدیر قرار گرفتیم: جشنواره روابط عمومی‌های برتر ایران، کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی‌های ایران و جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی. جوایز ارزشمندی را به دست آوردیم، ار جمله جایزه طلایی روابط عمومی.

و حالا در دوازدهمین سالگرد تولد نیوزهاب، بیش از 400 سازمان بزرگ و معتبر، با این ابزار روزانه بیش از 40 هزار خبر را از 2000 منبع خبری آنلاین و 100 منبع مکتوب، پایش می‌کنند.

گزارش فعالیت نیوزهاب در سال 1399

طی این مسیر بدون همراهی و بازخوردهای سازنده‌ی کاربران محترم نیوزهاب ممکن نبود. قدردان این همراهی هستیم و همچنان مصمم و پرانرژی مسیرمان را ادامه می‌دهیم و تلاشمان این است که با افزایش تعامل و حفظ ارتباط با مشتریان عزیز، سامانه‌ای چابک و پویا در اختیارشان قرار دهیم.

تولد 12 سالگی نیوزهاب و روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد ?