نقش روابط عمومی ساختن رابطههاست. روابط عمومی برای برقراری این رابطه، نیاز به ابزار دارد. ما در اینجا تمام ابزارهای موردنیاز روابط عمومی را گردآوری کردهایم، تا به کمک آنها بتوانید علاوه بر رساندن خبرهای خود به گوش مخاطبان، صدای مخاطبان را هم بشنوید و با پاسخگویی به موقع، ارتباط بهتری با آنها برقرار کنید.
شما این امکان را دارید که با تخفیف ویژه از این ابزارها استفاده کنید. با ما همراه باشید با معرفی این ابزارها:
نیوزهاب خبرهای مربوط به سازمان شما را از خبرگزاریها و منابع خبری رسمی جمعآوری و در اختیارتان قرار میدهد. با نیوزهاب میتوانید بر حسب شاخصهای موردنظرتان خبرها را دستهبندی کنید و در قالب بولتنهای روزانه، هفتگی یا ماهانه به مدیرانتان ارائه دهید. همچنین با بخش تحلیل محتوای نیوزهاب میتوانید خبرهای مربوط به سازمانتان را تحلیل کنید و از جهتگیری خبرها مطلع شوید.
اخباررسمی اولین نیوزوایر بینالمللی ایران است. با اخباررسمی میتوانید خبرهای سازمانتان را در خبرگزاریها و منابع معتبر خبری منتشر کنید. ابتدا خبر را در «دفتر روابط عمومی» خود در اخباررسمی منتشر میکنید، سپس میتوانید به تعداد دلخواه در خبرگزاریهای موردنظرتان منتشر کنید. اخباررسمی به کسبوکارها کمک میکند تصویر ایدهآل برند خود را برای همیشه در ذهن مخاطب برجای بگذارند.
نیوزباکس تمام پستها و توییتهایی که درباره سازمان و برند شما در شبکههای اجتماعی منتشر شده است را جمعآوری میکند و در اختیارتان قرار میدهد. سپس با نمودارها و گزارشهای متنوع، از وضعیت برند شما در رسانههای غیررسمی تحلیل دقیقی میدهد. با کمک نیوزباکس میتوانید صدای مشتریان ناراضی را بشنوید و با پاسخ بهموقع، علاوهبر محافظت از برندتان، مشتریان را به مشتری وفادار تبدیل کنید. همچنین صدای کاربرانی که به خدمات شما نیاز دارند را بشنوید و به سرنخ فروش تبدیل کنید.
در جار میتوانید صفحات اول روزنامههای کشور را مشاهده کنید و از صفحات اول جراید بولتن بسازید و در اختیار سایر کاربران قرار دهید. همچنین میتوانید نسخه PDF جراید را هم دریافت کنید. با جار، علاوهبراینکه در مصرف کاغذ صرفهجویی میکنید، به آسانی روزنامه میخرید و با یک کلیک آنها را آرشیو میكنید.
تریبون به صرفهترین پلتفرم برای انتشار آسان و سریع رپورتاژ آگهی در سایتهای پرمخاطب و پربازدید است. با این پلتفرم میتوانید محتوای خود را در بیش از 900 رسانه منتشر کنید تا هم محتوای شما به دست طیف وسیعتری از مخاطبانتان برسد و هم جایگاه شما در نتایج گوگل بهبود پیدا کند.
ایمبر نرمافزار پاسخگویی مشتریان در سایت است که قابلیت ارسال پیامهای متنی یا صوتی و همچنین ارسال فیلم و عکس را دارد. همچنین امکان قرار دادن سوالات متداول را دارید تا به کاربران راه آسانتری برای رسیدن به پاسخ سوالاتشان بدهید.
با ایمبر میتوانید تجربهی شیرینی از پشتیبانی برای مشتریان بسازید.