پشتیبانی از هایلایت عبارت در نسخه HTML بولتن‌های نیوزهاب

دوستان و همکاران گرامی

با افزودن ویژگی هایلایت عبارت به نسخه HTML بولتن‌های نیوزهاب، از این پس کلمات کلیدی یا تگ‌ها به راحتی در متن اخبار این نوع بولتن‌ها نیز قابل مشاهده هستند.

قابلیت هایلایت عبارت، پیشتر تنها در نسخه فلش بولتن‌ها مهیا بود اما اکنون می‌توانید در بولتن‌های HTML نیز از آن بهره بگیرید. برای آشنایی با نحوه تعریف کلمه یا عبارات و همچنین تعیین رنگ هایلایت هر کلمه، به راهنمای تنظیمات عمومی بولتن مراجعه کنید.

علاوه بر این، با ایجاد برخی تغییرات در نحوه نمایش اخبار در نسخه HTML بولتن‌های نیوزهاب، از این پس می‌توانید به راحتی اخبار مورد نظر خود را با نمایی بهتر در بولتن‌های الکترونیکی نیوزهاب دنبال و مشاهده کنید.

این تغییرات عبارتند از:

  • تغییر فونت متون: فونت عناوین در لیست اخبار، متن و خلاصه اخبار به نحوی تغییر داده شده تا با چشم‌نوازی بیشتر، مطالعه هر خبر را آسان کند.
  • جدا شدن لیست تیتر اخبار از محل نمایش متن اخبار:

برای بهبود کاربری در بولتن‌هایی که تعداد زیادی خبر دارند، این ویژگی این امکان را برای کاربر مهیا می‌کند که هنگام مطالعه اخبار در بولتن های بزرگ، تیتر اخبار به صورت جداگانه در هر دسته‌بندی قابل مشاهده باشد و با کلیک روی هر خبر، محتوای آن به صورت مجزا نمایش داده ‌شود.

امیدواریم بتوانیم با افزایش ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید در نیوزهاب، همواره رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. مایه خرسندی ماست تا در این راه، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید و ما را در کارآمدتر کردن نیوزهاب یاری کنید.