نیوزهاب پنـج سالـه شـد

« به مناسـبت پنجمیـن سـال تولـد نیـوزهاب »

۵ سال از فعالیت خبربان نیوزهاب در عرصه تحلیل محتوا و مانیتورینگ دایم و هوشمند اخبار می‌گذرد و در این مسیر با جمع‌آوری روزانه بیش از ۳۵ هزار خبر از میان ۱۰۶۶ منبع خبری موجود در نیوزهاب، توانسته‌ایم در جمع وزارت خانه‌ها، سازمانها و شرکتها و… با ارایه خدمات و راهکارهای نوین روابط عمومی، قدمی نو در راه بررسی و تحلیل اخبار، ساخت بولتن های خبری و اطلاع رسانی اخبار در حوزه های گوناگون برداریم.

در این سال‌ها همکاری نیوزهاب با بیش از ۴۰۰ سازمان دولتی و خصوصی منجر به تولید ۱۸۶۲۵۰ بولتن خبری (که بالغ بر ۶٫۵ میلیون صفحه بولتن است) شد که با امکان انتشار آن به بیش از صدها هزار مخاطب، سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها و کمک به محیط‌ زیست گردیده است.

علاوه بر این، بیش از ۳۵ هزار ساعت سرویس نیوزهاب به صورت مداوم در دسترس بوده و فقط ۱۹ ساعت در دسترس نبوده است. در این مدت ۲۵ میلیون خبر جمع‌آوری و پایش شده است و بیش از ۶۴ هزار نسخه روزنامه پایش شده که از میان اخبار آنها ۴۹۰ هزار بریده جریده به نیوزهاب افزوده شده است.

و امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ پنجمین سال این حضور، که با همکاری و عنایت شما همراهان عزیز صورت پذیرفت را جشن می‌گیریم و امیدواریم بتوانیم همچنان در کنار شما در این عرصه پیشگام باشیم.

نیـوزهاب، خبربان اختصاصی شما