تخفیف 50 درصدی اتوماسیون نشریات جار برای ارگان‌ها و سازمان‌ها

 

همراهان عزیز

اتوماسیون نشریات جار، با ایجاد قابلیت دسترسی آسان و سریع کاربران سازمانی به کیوسک مطبوعات ایران، توسط نیوزهاب ارائه می‌شود.

سازمان‌ها و ارگان‌ها با استفاده از این اتوماسیون ضمن صرف هزینه و زمان اندک، به مجموعه جامعی از نشریات کشور دسترسی پیدا کرده و آن را در اختیار کابران و پرسنل سازمانی قرار می‌دهند.

بنابراین دیگر با مشکل تهیه و توزیع نشریات در سازمان مواجه نیستند.

یکی دیگر از مزایای به کارگیری اتوماسیون نشریات جار، قابلیت دسترسی به آرشیو مطبوعات و جستجوی سریع در بین آنها است. به این ترتیب دیگر نگران بایگانی مطبوعات نیز نخواهند بود.

امروزه دغدغه‌های زیست محیطی و قطع بی‌رویه درختان، جز مسائلی است که ضمن فراگیر شدن در مجامع بین المللی، توجه کارشناسان داخلی را به خود جلب کرده است.
قطع سالانه چند میلیون درخت برای تهیه کاغذ و محصولات وابسته به دغدغه فعالان و دوستداران محیط زیست تبدیل شده است.

به کارگیری اتوماسیون نشریات جار در ارگان‌ها و سازمان‌ها، این فرصت را فراهم می‌کند تا ضمن استفاده از مطبوعات، از قطع بی‌رویه درختان جلوگیری کنیم.

اتوماسیون نشریات جار، هر صبح مطبوعات درخواستی شما را به سرور داخلی سازمان ارسال کرده و کاربران و پرسنل سازمان می‌توانند آن را در یک سامانه کارآمد و بدون نیاز به اینترنت مطالعه کنند.

با سفارش اتوماسیون نشریات جار تا پایان تیر ماه می‌توانید از 50% تخفیف ویژه جار برخوردار شده و کیوسک مطبوعات ایران را به سازمان خود ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.