سرویس سازمانی نشریات جار، اتوماسیون مطالعه در سازمان‌ها

اغلب افراد در سازمان‌ها روز کاری خود را با بررسی مهم‌ترین عناوین خبری روزنامه‌ها آغاز می‌کنند زیرا هم به خواندن خبرهای روز علاقه‌مندند و هم بنابر شغل سازمانی خود به دستیابی سریع به این اخبار نیازمندند. در عین حال این افراد پرمشغله هستند و زمان کافی برای تامین همه‌ی روزنامه‌های منتشر شده را ندارند. تصور کنید که چه اتفاقی می‌افتد اگر روش سنتی خرید روزنامه‌ها را با کمک ابزارهای دیجیتالی به روز کنیم و در خوانش اخبار روز مسیری ساده‌تر را بپیماییم؟
امروزه بسیاری از روزنامه‌ها علاوه ‌بر نشریه‌ی چاپی، نشریه الکترونیکی خود را نیز از طریق مرجع‌های قابل اعتماد در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. خواندن روزنامه در دنیای دیجیتالی پیش از هر چیز می‌تواند برای شما زمان بیافریند!
دسترسی سریع و آسان:
اتوماسیون نشریات جار؛ جار سامانه‌ای است که با هدف دسترسی راحت‌تر به نشریات و با بررسی همه‌ی مزایا و معایب محصولات دیجیتالی، سیستمی را برای دریافت نشریات به سازمان‌ها ارائه می‌کند.
آرشیو و دسته‌بندی نشریات:
مدیران و کارمندان سازمان می‌توانند علاوه بر مشاهده روزانه صفحه اول 450 روزنامه؛ از قسمت دسته‌بندی، تنها روزنامه و نشریات مورد علاقه خود را برای بررسی و مشاهده انتخاب کنند.
کمک به محیط زیست و مسئولیت اجتماعی:
با استفاده از اتوماسیون نشریات جار، دیگر به آرشیو روزنامه‌ها نیازی نیست؛ از این طریق ضمن حفاظت از محیط زیست در هزینه‌های جاری سازمان برای خرید و آرشیو روزنامه‌های کاغذی صرفه‌جویی می‌شود؛ به‌علاوه با استفاده از سیستم اتوماسیون نشریات جار می‌توانید یک تجربه کاربری رضایت‌بخش را تجربه کنید.

اطلاعات بیشتر و درخواست نسخه رایگان