صفحه یک روزنامه ها در بولتن

“صفحه یک” روزنامه‌ها، ویترین مهم‌ترین اخبار روز هستند، پس چه روشی بهتر از این که با مرور سریع “صفحه یک” روزنامه‌ها آن هم در یک چیدمان مرتب و منظم، در کمترین زمان در جریان وقایع جاری قرار گیریم. به همین علت ما در نیوزهاب به “صفحه یک” توجه ویژه‎ای داریم.
در این نوشته چند امکان جدید را معرفی می‎کنیم و سپس نگاهی خواهیم داشت به تمامی امکانات “صفحه یک” که برای کاربران عزیز نیوزهاب مهیا شده است.

* امکانات جدید

۱-از این به بعد، هر قالبی که برای صفحات داخلی بولتن خود انتخاب کنید، برای قالب “صفحه یک” نیز استفاده خواهد شد تا بولتنی یکدست و شکیل داشته باشید.
۲-شما می‎توانید انتخاب کنید که در هر صفحه بولتن، “یک”، “دو” و یا “چهار” صفحه یک نمایش داده شود.

* معرفی کلیه امکانات

۱- تنظیمات صفحه یک: برای تغییر در نحوه کارکرد “صفحه یک” باید به بخش تنظیمات بولتن، قسمت “تنظیمات صفحه یک روزنامه‎ها” مراجعه کنید.
۲-بولتن ویژه صفحه یک: اگر علاقمند هستید که یک بولتن مستقل، ویژه “صفحه یک” داشته باشید، کافی است به بخش بولتن‎‌ساز مراجعه کنید و در منوی سمت راست (دومین گزینه)، “بولتن صفحه یک روزنامه‎ها” را کلیک کنید.
۳-محل قرارگیری “صفحه یک” در بولتن: در بخش تنظیمات، می‎توانید مشخص کنید که “صفحه یک” در ابتدای بولتن منتشر شود یا در انتها.
۴-تعداد در هر صفحه: شما می‎توانید انتخاب کنید که در هر صفحه بولتن، چند “صفحه یک” نمایش داده شود.
۵-عناوین “صفحه یک”: می‎توانید برای صفحات بولتن که “صفحه یک” در آن نمایش داده می‎‌شود، دو عنوان تعریف کنید.
۶- انتخاب روزنامه: در بخش تنظیمات، امکان انتخاب روزنامه در اختیار شما است تا بر اساس نیازتان هر روزنامه‎ای که علاقمند هستید در بولتن نمایش دهید.

امیدواریم شما مثل همیشه با ارایه نظرات و پیشنهاداتتان، ما را در پیشرفت نیوزهاب یاری کنید.