بخوانید؛ نتایج یک نظرسنجی معتبر در مورد پایش شبکه‌های اجتماعی

  • PR@NHIR
  • 23 مهر 1397
  • بدون دیدگاه

 

نیوزباکس سرویس پایش شبکه‌های اجتماعی است و به شما (سازمان‌ها، شرکت‌ها، اشخاص و …) کمک می‌کند تا ضمن نظارت بر شبکه‌های اجتماعی بر آن مسلط باشید.

کاربری آسان، به‌روزرسانی لحظه‌ای، ساخت تیم، ارائه گزارش‌های آماری و … تنها بخشی از ویژگی‌ها و امکانات سرویس نیوزباکس است.

 

همچنین “نیوزباکس” دارای اپ اختصاصی است تا شما بی‌وقفه به سرویس دسترسی داشته باشید و بتوانید محتوای مورد علاقه‌تان را با دیگران به اشتراک‌ بگذارید.

اگر در استفاده از “نیوزباکس” با تردید مواجه هستید و یا به لزوم استفاده از “نیوزباکس” فکر نکرده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم نتایج جالب توجه یک نظرسنجی معتبر جهانی را با ما بررسی کنید.

این نظرسنجی در بین 300 شرکت با حداقل 100 کارمند انجام شده است. این شرکت‌ها از خدمات پایش استفاده کرده‌اند. 74% از شرکت‌ها به صورت B2B و 26% به شکل B2C فعالیت می‌کردند.

در این نظرسنجی اهداف اصلی شرکت‌ها از این فرآیند، مزایای استفاده از این خدمات و نتایج حاصل از آن بررسی شده است.

براین‌اساس هدف اصلی شرکت‌ها از پایش شبکه‌های اجتماعی “بهبود خدمات مشتریان” است.

بیشترین مزیت پایش شبکه‌های اجتماعی برای شرکت‌ها “دریافت بازخورد برای بهبود محصول” است.

در نهایت “اطلاع از درخواست مشتریان و سوالات‌شان” بیشترین نتیجه‌ای است که شرکت‌ها از پایش به‌دست می‌آورند.

همانطور که مشاهده کردید، پایش شبکه‌های اجتماعی پدیده نوظهوری است که خیلی سریع جای خود را در فرآیندهای مدیریتی و بازاریابی باز کرده است.
پس شما هم به جمع شرکت‌ها و سازمان‌هایی که از مزایای آن بهره می‌برند، بپیوندید.

 حساب کاربری‌تان در “نیوزباکس” را فعال کنید و پایش را از همین امروز شروع کنید.