آچار فرانسه، همه‌کاره در جعبه ابزار روابط‌عمومی

روابط‌عمومی شغلی است که اگر بعد از کار در معدن در نوبت مشاغل سخت نباشد، حتما می‌توان آن را یکی از سخت‌ترین شغل‌های دنیا به حساب آورد. افرادی که روی صندلی روابط‌عمومی می‌نشینند، می‌دانند که مهارت‌های درونی و اجتماعی مانند برقراری ارتباط موثر، پیگیری، صداقت و پشتکار فراوان اگرچه شرط لازم برای موفقیت در این مسیر هستند، اما شرط کافی به حساب نمی‌آیند. اما چگونه می‌توان به سکوی اول روابط‌عمومی قدم گذاشت؟

روابط‌عمومی موفق، یک گام فراتر از مدیریت زمان

افراد روابط‌عمومی معمولا افرادی مولتی تسک یا چند وظیفه‌ای هستند. این به آن معناست که لیست شرح وظایفشان، بیشتر از چند مورد را شامل می‌شود. وظایفی که اگرچه با یکدیگر هم خانواده و از یک جنس هستند، اما مواردی متفاوت به حساب می‌آیند. این روند متنوع در بسیاری از زمان‌ها فرآیندی مثبت است و  همین فرآیند است که باعث شده روابط‌عمومی به شغلی پویا و چند بعدی تبدیل شود. اما چندان عجیب نیست که معایب مهمی هم در آن وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. اولین و مهم‌ترین این معایب در میان غالب روابط‌عمومی‌ها مشترک است: کمبود زمان!

زمان همان پدیده‌ای است که در همه‌ی شغل‌ها و به ویژه روابط‌عمومی، مبنای برنامه‌ریزی و عملکرد است؛ در سال‌های اخیر هزاران مقاله درباره مدیریت زمان نوشته شده و هزاران کتاب منتشر شده تا ما را به برنامه‌ریزی دقیق‌تر زمانی دعوت کند. اما برای یک کارمند روابط‌عمومی، تنها یک برنامه برای مدیریت زمان کافی نیست. ایجاد ارتباطات فراگیر، بروز به بودن اطلاعات و آگاه بودن لحظه‌ای از اتفاقات مهم و فراگیر، آگاه‌سازی افراد سازمان از خبرهای روز و … بخشی از وظایف این جایگاه شغلی است.

تبدیل جدیدترین‌ها به بهترین‌ها

دنیای دیجیتال این امکان را فراهم کرده تا بتوان با فشار دادن چند دکمه کیبورد و یا چند کلیک ساده به راحتی به دریایی از اخبار و اطلاعات دست پیدا کرد. اما آیا این روش را می‌توان موثرترین راه برای دستیابی به خبرهای معتبر دانست؟ آیا زمان کافی برای مطالعه و بررسی همه‌ی آن‌ها وجود دارد و آیا می‌توان به سادگی تحلیلی کلی از این اطلاعات به دست آورد؟

شاید تصور کنید که پاسخ این سوال‌ها تنها به توانایی افراد مختلف بازمی‌گردد؛ اما اگر کمی حرفه‌ای‌تر به این موضوعات نگاه کنید، متوجه خواهید شد که توانمندترین افراد نیز ، فرصت محدودی دارند. بنابراین بهترین راه برای دستیابی به خبرها و اطلاعات مورد نیاز استفاده از ابزارهایی کارآمد است که بتوان با آن‌ها وقت و انرژی را ذخیره کرد. ابزارهایی که مانند آچارفرانسه در دستان روابط‌عمومی قرارگیرد و بتوان به کمک آن به نتیجه‌ای مطلوب دست پیدا کرد.

آچار فرانسه، همه‌کاره در جعبه ابزار روابط‌عمومی

ما در نیوزهاب با ایجاد کمپین آچار فرانسه و  با شناسایی مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های روابط‌عمومی، بسته‌ای را ارائه کرده‌ایم که دست راست شما باشد! برای رسیدن به موفقیت در مسیر ناهموار و پر پیچ و خم روابط‌عمومی بهتر است آچار فرانسه را بردارید و با دغدغه‌های شغلی خود مواجه شوید. با کمک این آچار فرانسه آرامش، دقت و نظم بیشتری را تجربه خواهید کرد.

نیوزهاب، دنیای خبرها را پایش کنید

اگر در یک سازمان بزرگ در حال فعالیت هستید حتما می‌دانید که حرفه‌ای‌ترین روابط‌عمومی‌ها، بروزترین آن‌ها هستند؛ افرادی که از نزدیک‌ترین اتفاقات باخبرند. تفاوتی ندارد که خبرها مربوط به شهر خودشان باشد و یا فرسنگ‌ها دورتر از آن رخ داده باشد. برای تبدیل شدن به یک روابط‌عمومی حرفه‌ای و آگاه شدن از ریز و درشت خبرها، لازم نیست در هر لحظه و هر ساعت در حال جستجو  باشید. فراموش نکنید که شما مسئول روابط‌عمومی یک سازمان هستید و وظایف دیگری نیز دارید. نیوزهاب کوتاه‌ترین و البته مطمئن‌ترین مسیر در رسیدن به اخبار روز است.

سرویس نیوزهاب به شما این امکان را می‌دهد که از همه‌ی اخبار و اطلاعات منتشر شده در مطبوعات و خبرگزاری‌ها آگاهی کامل داشته باشید. این اطلاعات هر روز به صورت طبقه‌بندی شده و بنا به موضوعات درخواستی شما به دستتان می‌رسد و این به معنی دسته‌بندی درست اطلاعات است. با استفاده از این سرویس می‌توانید در هر شرایطی به روز و آگاه باشید و حتی به یکی از معتبرترین منابع اطلاعاتی و خبری سازمان خود تبدیل شوید. خبر خوب این است که می‌توانید بعد از طبقه‌بندی اطلاعات و مشاهده تحلیل‌ها، بولتن خبری تهیه کنید.

نیوزباکس، دور دنیای مجازی در 24 ساعت

شبکه‌های اجتماعی امروزه به بخش مهمی از منابع خبری تبدیل شده‌اند. دنیایی وسیع از اطلاعات، ترندها و هشتگ‌ها که هیچ کسب و کاری نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد. اما جایگاه این فضای مجازی برای روابط‌عمومی‌ها، شکل متفاوتی دارد. شما می‌توانید با رصد شبکه‌های اجتماعی با افراد متفاوتی روبه‌رو شوید، دیدگاه‌های جایگاه‌های شغلی متفاوت را بخوانید و هشتگ‌ها و ترندهای روز فضای مجازی را بررسی کنید. این اطلاعات در نهایت به شما کمک می‌کند تا راهی هموارتر برای روابط‌عمومی سازمان بسازید.

نیوزباکس سرویسی است که دیده‌بان شما در فضای مجازی است. این سرویس به صورت 24 ساعته در حال پایش شبکه‌های اجتماعی است و می‌تواند شما را از گفتگوهای مجازی درباره‌ی موضوعی مشخص آگاه کند. ذخیره‌سازی محتوا، ارائه تحلیل‌های دقیق در محیط کاربر پسند و پشتیبانی همیشگی از مزایای سرویس نیوزباکس است.

اتوماسیون نشریات، هرلحظه در کیوسک

جمع شدن دور کیوسک‌های مطبوعاتی و مرور تیتر یک خبرها پیش از شروع یک روز کاری را می‌توان تصویر آشنای هر روز صبح کیوسک روزنامه‌فروشی‌ها دانست. اما شما به عنوان یک مسئول روابط‌عمومی ممکن است فرصت گذراندن این دقایق را بیرون از سازمان خود نداشته باشید. به علاوه شما نیازمند یک دسته‌بندی هستید. محیطی که بتوان تیتر صفحات اول روزنامه‌ها را جمع آوری و آرشیو کرد. ما در آچار فرانسه با ارائه اتوماسیون نشریات راه حل کارآمدی برای این مسئله ارائه کرده‌ایم. با استفاده از این اتوماسیون می‌توانید هر روز صبح صفحات اول روزنامه‌ها را ببینید و آن را با افراد سازمان خود به اشتراک بگذارید.

انتخاب این آچار فرانسه در حقیقت انتخاب مجموعه‌ی کاملی از نظم و دقت، ارتقا شغلی ، به روزبودن اطلاعات و دسته بندی آن‌ها است. این اطمینان را به شما می‌دهیم که در همه‌ی مراحل روابط‌عمومی همراه شما باشیم تا با عملکرد مناسب سرویس‌های ارائه شده و البته پشتیبانی شبانه‌روزی، اتاق روابط‌عمومی را به برگ برنده سازمانتان تبدیل کنید.

آچار فرانسه را همراه خود داشته باشید تا مسیر روابط‌عمومی را روشن‌تر از همیشه بپیمایید.

آچار فرانسه روابط‌عمومی خود را دریافت کنید

 

 

 

1 دیدگاه

دیدگاه ها بسته است.