از ایده تا محصول

یکی از شاخص‌هایی که شرکت‌های نوپا را از سایر کسب و کارها متمایز می‌کند، تفکر و شناسایی فرصت‌های ویژه است که با تصمیمی بهینه مرتفع می‌شود. ایده طلایی، شناسایی بازار هدف، ارائه خدمت یا محصول نوآورانه، جذب سرمایه و در نهایت دریافت بازخورد جزو مراحلی است که یک شرکت نوپا (استارت‌آپ) طی می کند و نیوزهاب در هر یک از مراحل به فراخور شاخص‌های مورد نظر، فضایی را جهت شناسایی و شناخت محیط پیرامون، تدوین استراتژی‌های پیش‌رو و تصمیم‌گیری و عکس‌العمل به هنگام فراهم می‌آورد. سرویس نیوزهاب برای هر کسب و کار با توجه به حجم و گستردگی آن راه‌کارهای کاربردی ارائه می‌نماید.

بهینه سازی ایده

یک شرکت نوپا، با یک ایده طلایی به وجود می آید، ایده ای که بدون شک باید دارای وجه تمایز با سایر ایده‌های مشابه بوده و به نوعی منحصر به فرد باشد، چقدر در مورد ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده است، اطلاعات دارید؟ آیا تاکنون این ایده، اجرایی شده است؟ بازار هدف شما چیست؟ چقدر بازار هدف‌تان را می‌شناسید؟ نیوزهاب با مانیتورینگ، بررسی اخبار، رویدادها و شاخص‌های تحقیق در بازار، ضمن تشخیص اصالت و بهینه‌سازی ایده، اطلاعات جانبی مورد نیاز را در اختیار شرکت‌های نوپا قرارداده و اساسی را برای یک شروع قدرتمند فراهم می‌آورد.

جذب سرمایه گذار

یک شروع خوب، لزوما به معنای استمرار این شرایط نیست. بدیهی است برای ادامه روند رو به رشد به سرمایه نیاز داریم. سرمایه گذاران احتمالی را چگونه شناسایی می‌کنید؟ از چه منابعی می‌توانید سرمایه مورد نیاز را تامین کنید؟ نیوزهاب می‌تواند با اطلاعاتی که از پایش اخبار و رویدادهای مرتبط حوزه فعالیت‌تان به دست می‌آورد شما را با سرمایه گذاران فعال آشنا نماید.

کنش و واکنش

پس از تولید محصول و یا ارائه خدمات، شرکت نوپا وارد مرحله‌ی تازه‌ای می شود. چگونه محصول خود را معرفی می‌کنید؟ آیا محصولات مشابهی برای محصول شما وجود دارد؟ چه بازخوردهایی نسبت به محصول یا فعالیت خود دریافت کرده‌اید؟ موافقان و مخالفان فعالیت شما چه کسانی هستند؟ نیوزهاب با پایش شبکه‌های اجتماعی و اعمال فیلترهای کمی و کیفی، ضمن ارائه فیدبک دقیق از چگونگی اقبال محصول، خدمت در بازار، مخاطب، میزان موفقیت یا عدم موفقیت شما را در پروژه کنونی مورد بررسی قرار می دهد. بدیهی است با این اطلاعات، می‌توانید در خصوص تدوین استراتژی‌های آتی، تصمیم‌گیری آگاهانه‌تری داشته باشید.

همکاری نیوزهاب با شما

نیوزهاب در روند شکل‌گیری و فعالیت موفق و مستمر یک شرکت نوپا، نقشی متفاوت را ایفا می‌کند، از طرفی به شما در یافتن و بهینه‌سازی ایده یاری می‌رساند و از طرف دیگر با صرف کمترین زمان ممکن شما را به سمت موقعیت‌های جذب سرمایه و حامی مالی سوق می‌دهد.