همراهی موفقیت‌آمیز شما و نیوزهاب

نیوزهاب همکار شما است تا با ارائه یک سرویس 24 ساعته مانیتورینگ اخبار، شما را در جریان آخرین و به روزترین اخبار حوزه فعالیت‌تان قرار داده و شما را برای عکس‌العمل و واکنش‌های به هنگام آماده نماید.

نیوزهاب به شما کمک می‌کند تا تعامل بهتری با اصحاب رسانه داشته باشید.

با نیوزهاب می‌توانید با چند کلیک ساده، بولتن منسجم درون و برون سازمانی بسازید. سرویس‌های گوناگون نیوزهاب امکان دسترسی شما به نشریات مکتوب و برخط را از راه‌های مختلف برقرار می‌سازد.

با نیوزهاب همیشه در جریان اخبار هستید.

از زمان سبقت بگیرید

نیوزهاب با بهره‌گیری از هوش‌مصنوعی و رصد هزاران رسانه ارتباطی (روزنامه، خبرگزاری، پایگاه‌خبری و …) و شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک و …) و همچنین خبررسان‌هایی همچون تلگرام دقیق ترین و معتبرترین اخبار را شناسایی کرده و با اعمال فیلترهایی نظیر شناسایی اخبار تکراری، اخبار را در گروه‌بندی‌های خاصی براساس نیاز کاربر و شاخص‌های کمی و کیفی طبقه‌بندی می‌کند.

در واقع نیوزهاب با رصد جامع، بررسی، دسته بندی دقیق و ارزیابی شاخص‌های مورد نظر کاربر در زمانی بسیار کوتاه، در وقت و انرژی شما صرفه جویی می‌کند.

بولتن حرفه‌ای بسازید

با نیوزهاب می توانید نتیجه پایش اخبار را بر حسب فاکتورهای مورد نیاز خود در قالب بولتن زیبا، منسجم و کاربردی ملاحظه نمایید.

همچنین می توانید بولتن طراحی شده را در فرمت‌های مختلف و دلخواه (PDF, HTML, MOBILE) در اختیار داشته باشید و حتی آن را در فضای‌مجازی و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در نیوزهاب این قابلیت برای شما ایجاد شده تا بتوانید آرشیوی از بولتن‌های طراحی شده را جهت دسترسی در زمان مقتضی در اختیار داشته باشید.

تعاملی سازنده با اصحاب رسانه در گرو تحلیل محتوا

تمامی افراد حقوقی و حقیقی که به واسطه فعالیتشان با رسانه‌ها در ارتباط هستند، می‌بایست میزان ارتباط و کیفیت تعامل خود را با اصحاب رسانه به صورت مداوم و منظم مانیتور و بررسی کنند.
یکی از مسئولیت‌های واحد روابط عمومی بهبود و کنترل این تعامل است. نیوزهاب بهترین ابزار برای این کار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با خبررسان هیچ خبری را از دست ندهید

می‌خواهید از اخبار با موضوعی خاص و منابع گوناگون با خبر شوید؟

اطلاع‌رسانی در کمترین زمان ممکن تخصص نیوزهاب است. لازم نیست مقابل پنل کاربری نیوزهاب قرار بگیرید یا به رایانه دسترسی داشته باشید، چرا که نیوزهاب این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در هر لحظه از اخبار با موضوعات و منابع دلخواه خود مطلع شوید و هیچ خبری را از دست ندهید.

نیوزهاب این اخبار را از طریق تلگرام و پیامک برای شما ارسال می‌کند تا دیگر حتی نگران عدم دسترسی به اینترنت نباشید و در هر مکان و شرایطی از اخبار مطلع باشید.

کیوسک نیوزهاب همیشه سحرخیز است

شما می‌توانید صفحه‌اول و نسخه کامل تمامی روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور را در کیوسک نیوزهاب مطالعه کنید.

همچنین می‌توانید با دانلود نسخه PDF تمامی روزنامه‌ها، آن را در اختیار سایر مخاطبان سازمانی خود قرار دهید. با کیوسک نیوزهاب دیگر با مشکل انبوه روزنامه‌های کاغذی و ناهنجاری‌های زیست محیطی روبرو نخواهید بود.

همکاری نیوزهاب با شما

نیوزهاب دستاوردهای ارزشمندی را به سازمان مطبوع شما ارائه می‌دهد. یکی از ملموس‌ترین قابلیت‌هایی که نیوزهاب ایجاد می کند، عدم صرف وقت و انرژی بیش از حد است. در واقع شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و قبل از دیگران از تمامی اخبار و رویداد‌ها به آسانی با خبر شوید. دیگر لازم نیست برای تدوین یک بولتن با کیفیت، وقت بگذارید. آگاهی از اخبار و شناسایی منابع خبری این فرصت را برایتان فراهم می آورد تا تعامل بهتر و سازنده‌تری با اصحاب‌رسانه داشته باشید و در نتیجه می‌توانید فضای خبری پیرامون خود را مدیریت کنید.