چهار بروزرسانی در نیوزهاب

اول از همه یک تشکر ویژه به تمامی دوستان عزیزمان که در سال ۸۹ با نظرات و پیشنهاداتشان ما را در بهتر شدن نیوزهاب یاری کردند.
تمامی نظرات و پیشنهادات شما مطالعه شده و در برنامه آتی شرکت پویا رسانه قرار گرفته است تا به امید خدا به زودی تمامی موارد اجرا و پیاده‎سازی شود.
در این هفته ۴ بروز رسانی در نیوزهاب داشتیم که در این پست به آنها اشاره می‎کنم.

۱-طرح جدید صفحه جلد بولتن:

این جلد دارای امکانات جدیدی اعم از نمایش لوگو با سایز بزرگتر و امکان تعریف بیش از ۶ عنوان است.
لازم به توضیح است که به زودی امکان انتخاب طرح جلد و طرح صفحات داخلی به بولتن‎ساز افزوده می‎شود تا شما بتوانید از میان چندین طرح هر کدام را که می‎پسندید انتخاب نمایید.

۲-فعال سازی فهرست در بولتن نسخه فلش:

در کنار دکمه پرینت در بولتن‎ساز فلش، دکمه جدیدی قرار داده شده است که با کلیک بر روی آن فهرست اخبار بولتن برای شما لیست می‎شود تا بتوانید براحتی تیتر اخبار را مشاهده کنید و با یک کلیک بر روی تیتر سریعا به آن خبر مراجعه کنید.

۳-امکان تعریف سایز و رنگ فونت منابع دیگر:

در قسمت تنظیمات بولتن می‎توانید سایز و رنگ نمایش منابع دیگر در بولتن را مقداردهی کنید.

۴-امکان انتخاب رنگ:

در گذشته برای تعریف رنگ تیتر و متن خبر می‎بایست کد رنگ را در نیوزهاب وارد می‎کردید که این کار مشکلاتی را بهمراه داشت. برای رفع این مشکل، یک افزونه انتخاب رنگ در تنظیمات افزوده شده است تا شما به راحتی رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای انتخاب رنگ کافی است بر روی نوار رنگ مورد نظر کلیک کنید تا دایره انتخاب رنگ همانند تصویر بالا برای شما نمایش داده شود. با حرکت بر روی دایره می‎توانید رنگ اصلی را انتخاب کرده و سپس با حرکت در مربع وسط می‎توانید کنتراست رنگ را کم و زیاد کنید.